från lugnt till galet!

Som ni vet är mitt intresse make up och stylist. Jag älskar att ha folk som sminkdockor och gå från lugnt till galet, testa allt! Man måste ju vara lite påhittig och testa allt möjligt. Pyssla och styla hår, det gillar jag också!

Här har jag haft min vän Kandan som sminkdocka. Hon vill även att jag ska sminka henne en gång till och testa, och det är jag på, absolut. ;)

Visar inte före (bild) eftersom det tror jag inte att jag får tyvärr.
Men visar bilder där jag sminkat henne.




* Dessa 2 bilder ner är tagna ifrån weheartit.com. Galna bilder!
Måste testas någon gång ;)

Crazy_makeup_ideas2_large66-crazy-eye-makeup_large

Kommentarer
Postat av: Dessi!

Coola sminkningar!

I kväll så har jag avrit och ätit på resturang och nu bär det snart av till en fest! Vad händer själv? :D

2011-04-02 @ 22:09:24
URL: http://dezirees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0