Morning at halv 11.



Goddag
, eller vad säger man nu?

Blev en ganska bra timead frukost idag tycker jag. Gjorde mig två mackor och varm O'boy till en film som gick på kanal5. Filmen var bra, inte någon jag sett förut! Den hade precis startat när jag satte mig vid tvn så där hade jag tur. Till pauserna hade jag min lilla extra mattebok att underhållas med. Behöver plugga inför MA-np (som nu är de sista nationella) :)




 Los Angeles yngsta polis är på väg att få sitt största uppdrag! På grund av sitt pojkaktiga utseende har Tracy "Tre" Stokes aldrig fått den respekt han förtjänar. Nu får han chansen att jobba under täckmantel i en snobbig privatskola. En elev har mördats och nu måste Tre utge sig för att vara en av eleverna. Desto djupare han gräver i mysteriet desto farligare blir situationen. Nu måste den gatusmarta nykomlingen bevisa vad han kan och trotsa både kulturkrockar och livsfaror.


UNDERCLASSMAN 

Heter denna film jag såg förut på kanal5 & jag tyckte att den var bra. 
Ikväll kommer det att gå massor emd filmer apropå det! 
Ifall ni vill veta vilka bara gå in och checka här; TV IDAG♥


 

Kommentarer
Postat av: rebecca - KLICK

gottt!



sv: jag tycker nog 1an är bäst :D

2011-04-16 @ 22:16:48
URL: http://rrrebeccah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0