no time, its run away.



Stressigt vissa dagar/tider då man inte kan komma åt datorn.
Hm, gick inte på första lektionen idag ( engelska ). Behövde faktiskt en semester där (sovmorgon), hehe. Var en riktigt rolig och chilldag idag, tummen upp för det! 

Kom..
sent hem efter skolan eftersom lille Alex höll mig kvar i nästan en timme, sen drog jag emd mig honom så gick vi hemåt och fick snack om allt möjligt. Var lite rädd inför tiden med att hinna in och sedan kunna ta det lugnt innan att dra in till stan. Fick en timme på mig och då hanns datorn inte med. Fick ta detta käk innan vidare åk. Efter kören blev jag på dåligt humör men nu är jag tillbaka igen! :D










Har ni varit med om att ni missat bussen/bussarna?
När ni precis är 3-7m ifrån busshållplatsen så åker den iväg och självklart missar man bussen.
Och när två bussar kommer och ni missar båda, för de kommer helt fel?!

- Det har jag.

:O

Och nu är det även så att vi behöver betala med såkallade TURKRONOR.
För att ha turkronor måste man gå och växla på en pressbyrå eller i vissa få affärer som har. Om inte detta så kan man skicka sms via mobilen, eller att man har busskort. ELLER det nya busskort som nyligen kommit.



nor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0