Otroligt LYCKLIG tror jag!



Jag har inte kunnat koncentrera mig idag i skolan pga. att alla gått och tjatat om att de kommit in på sina gymnasieval.

Jag är ingen tjej som grinar, jag gråter aldrig.
Men idag har jag haft en klump i halsen och i ögonen för att jag varit så orolig.
Jag tror att jag kom in! Jag fattade inte riktigt. Just nu är jag hemma ifrån lunchen och jag skolkar vidare under hemkunskapsprovet som jag Kommer att göra provet imorgon, hur fan ska jag kunna för ett prov när jag inte kan koncentrera mig?


Jag kommer senare idag att få ett brev om : jag kom in eller inte.

Ilska/gråt eller lycka/glädjetårar?!
- svaret märker jag senare

Kommentarer
Postat av: claudia

-tack!

Jo det är toppen.själv då? :)

2011-04-19 @ 12:35:45
URL: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0