Ronja is ready!


the picture says bye

För att resa iväg
till GranCanaria 1 vecka tillsammans med 25 andra släktingar. Kommer att bli riktigt härligt att vara borta ifrån Sverige en vecka, skolan å plugget å snön ja.. Ser verkligen fram emot resan, vi kommer nämligen att fira/ha fest för underbara- mormin å mormor där borta.
Vi kommer även bara chilla å ta't lugnt å ha det gött helt enkelt.
Jag har raderat tusentals bilder ifrån systemkameran så nu
kommer jag att ta bilder för fullt!
Nästan färdig med packningen, jag packar alltid förmycket
vart jag än ska! (måste bli skärpning med det) ;)
Men fortsätter med resväskan imorgon, ledig ifrån skolan så jag får sovmorgon också. :thumbup:

När jag kommer tillbaka hoppas jag helst på att snön smällt ganska mycket.
Vi är nog många som har tröttnat på den, men vad kan vi göra? ingenting om inte gå ut med en hårblås.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0