SKU , ja eller nej ?

 Sku, men vet inte fall jag orkar dra dit. Har varit så trött idag efter resan igår, var uppe i nästan ett helt dygn sen sov någon få timme och sedan en lång skoldag som jag nästan sovit över.
Kan inte bestämma mig fall jag ska gå iväg, bor ju inte alls långt ifrån, tar endast 10 minuter att gå dit.
Gå i all snö, jag längtar, eller inte..
Ska k'ka lite mat nu, sen blir det att sminka mig. Jag har antagligen bestämt mig för att dra dit och träffa folket. Blir nog underhållande, har ine varit där på veckor. Det börjar om 1 minut, men jag tar mig en 40 minuter senare start idag. ;)


Kommentarer
Postat av: Ronja

svar; ja :)

vad ska du göra till helgen då?:)

2011-03-31 @ 18:22:29
URL: http://ronjisjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0