Spotify , det gillas !

Tummen upp för Spotify :thumbup:
typ all musik finns där?!
används av mig oftast varje dag & nu blir det plugg och därför får spotify stå på.


På onsdag åker jag utomlands, och ska egentligen ha prov i Samhällsekonomi på torsdag och får därför göra det imorgon. Blir att läsa på nu och svara på alla uppgifter. Pluggaplugga next.
Ska försöka på ett VG som min lärare säger att jag fixar om JAG VILL. men ja, det är inte så lätt att ta tag i plugget men ska nu gå iväg och läs. Hoppas det blir något bra på tv ikväll, för en gångs skull är jag sugen på att se något bra. När jag pluggar dunkas alltid musik ifrån spotten. ;)

Ha en bra kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0